semester?

Tror jag har berört detta ämne förut. Men frågan består. Vet inte om det beror på att jag har hus eller om jag bara har blivit lite manligare. Det kanske är så att jag har blivit lite manligare för att jag har köpt hus. Jag har iallafall blivit lite lite händigare. Dessutom tycker jag att det är übermanligt att bygga saker. Vi har kreerat en altan. Tidigare hade vi en trist plattläggning med ett staket som gjorde det hela väldigt instängt. Nu finns det plats för 70 personer pimplande champange. Precis som det ska vara. Tack alla ni som har hjälpt till! Jag lade 60 timmar och ni lade till 60 timmar till. På semestern inte att förglömma!

Så här såg det ut tidigare.

Staketet rivet och reglarna lagda.


Ännu mer brädor.

Skapelsen är klar. Nu ska vi bara sätta upp en spalje mot grannes vita vägg samt fundera på hur trappen ner för slänten ska se ut.

Petra var förbi idag och invigde. Första lunchen på den färdiga altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0