Stockholm

Under måndagen och tisdagen var vi i Stockholm och hälsade på Marianne. Bland annat var vi på stan och shoppade lite, jag hittade en fin tröja från Bruuns Bzr har halva priset och en svart klänning från Rules by Mary på 70% rea, nöjd! Jonas shoppade en skinnjacka till hösten och en stickad tröja. Båda från Zara. Sam fick sin första skjorta, även den från Zara. På kvällen bjöd Marianne på supergod plockmat som vi satt och njöt av länge. Tack för superfina dagar, hoppas att vi ses snart igen!

Vi åt Ceasarsallad till lunch

Det var länge sen jag var på stan. Jag kände mig ganska sunkig när jag hittade kräkfläckar på koftan. Hemma bryr jag mig inte så mycket utan är mest nöjd med att jag faktiskt klär mig, sminkar mig och fixar håret varje dag...

Amning i Kungsträdgården. Mina mammanerver sattes verkligen på prov innan vi fann denna plats att sitta på, jag tror att det är hormoniellt för jag tycker verkligen att det är jättejobbigt när Sam vill äta och gråter och jag inte kan ge honom med en gång, trots att mitt förnuft verkligen försöker behålla lugnet.

Sam börjar gilla att ligga i vagnen och bara titta på allt runtomkring. Dock började han gråta strax efter denna bild togs och vi hittade ett fint amningsrum och lugnet återställdes till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0