19 september 2008

Jag är inte LIKA grinig längre, det släppte dagen efter faktiskt och det är nog för att jag nu vet vad det berodde på, och att det var något att vara glad för. Hade det bara varit mensen (som var sen) som påverkade mitt humör vore det ju piss, men nu är det ju faktiskt något BRA. Har fortfarande lite ont i magen till och från och är framför allt torr i munnen.

Slog upp telefonnumret till kvinnoklinik, eller vad det kallas när man är gravid, och tänkte ringa. Jag vet ju inte vad man ska göra nu liksom så jag måste fråga. Har läst att en del gör VUL ganska tidigt och det vill jag såklart göra. Telefontiden var slut så jag ringer på måndag.

Enligt FL:s uträkning är jag idag i vecka 5 (v4+5).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0