23 april 2009

Sjätte besöket hos barnmorskan. Jag hade svullnad rejält veckan innan och även faktiskt ringt och rådfrågad förlossningen (det var kväll och ingen telefontid hos min barnmorska) eftersom mitt ena ben svullnat ganska mycket mer än det andra. Dock lugnade de mig eftersom jag inte hade ont och mina värden hade sett bra ut innan. Det visade sig när jag var hos barnmorskan att värdena var fortsatt bra och då gör det ju inte så mycket att det är lite jobbigt - huvudsaken är att både jag och bebisens värden ser bra ut och att det inte är någon fara för någon.

Vecka: 35+3
Vikt: 71,2 kg (jag hade tippat på en viktuppgång på 3 kg, så jag blev glad)
Symfus Fundus: 34 (följer fortfarande min kurva fint)
Urin: 0
Bltr: 110/65
Fosterläge: H
Rörligt/fixerat: F
Hjärtslag: 152

Nästa besök är den 7 maj, efter det är bara ett besök till inplanerat eftersom min barnmorska ska på semester.

Bilder från den 25 april (v 36)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0