27 januari 2009

Jag mår mycket bättre nu, så jag har nog några bra veckor framför mig, innan min kropp blir riktigt stor och otymplig. Tröttheten har lagt sig, tack och lov och jag har haft över två veckor då jag faktiskt orkat göra saker på kvällarna och inte behövt vila hela tiden. Jobbet har funkat bra och jag har till och med orkat med extra jobb på kvällarna för att samla komptid. Jag har ju haft lite problem med finnar, detta känns dock bättre nu. Använder Basiron, som min barnmorska sa skulle vara ofarligt för bebisen, och det funkar faktiskt. Får lite torrare hy men hellre det.

Bebisen rör sig väldigt mycket och framför allt när jag ligger eller sitter ner. Sparkarna känns starka och de känns utanpå. Jag tror att jag känner att bebisen hickar ibland. Det är jättemysigt att känna bebisen så mycket.

Vi har köpt hus här. Ett jättemysigt parhus som passar oss perfekt. Det är nyrenoverat i en stil som passar oss. Allt har gått snabbt, visning, besiktning, kontraktskrivning, lån på banken osv. Nu är allt klart och det känns skönt. Vi kommer att kunna flytta in i början av april så vi hoppas att allt kommer att vara klart innan bebisen kommer.

Mäklarens bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0