5 oktober 2008

Jag gick idag in i vecka 8 (v7+0). Det var lite jobbigt idag för jag upptäckte att jag inte längre gillar gröna oliver, något som jag varit oerhört förtjust i innan. Nu återstår det att se om jag fortfarande gillar svarta oliver som är min favorit eller om jag slutat gilla det med, det vore sorgligt. Jag dricker inte kaffe på morgonen längre utan håller mig till grönt te, kaffe är inte direkt äckligt men det lockar inte alls längre. Fruktjuice (helst apelsin och jordgubb) däremot är oerhört gott och ikväll drack jag ett stort glas oboy, mums. Mycket handlar om mat, när jag sov på eftermiddagen drömde jag om potatismos så det var jag tvungen att laga när jag vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0