9 mars 2009

Nu har vi börjat handla lite. Vi köpte ett babyskydd förra veckan, Maxi Cosi Cabriofix med Isofix-bas. Väldigt fin! I fredags beställde vi även Bugaboon. Vi hade tänkt beställa från Tyskland men euron gick precis upp så det blev lika dyrt som att köpa i Sverige. Efter mycket velande fram och tillbaka (mest från min sida) beställde vi den på Kidzshoppen och vi är jättenöjda! Det blev en grå bas med off-white top. Dessutom fick man ett fleece-top på köpet så jag valde svart fleece, det var det jag egentligen vill ha. Vi har köpt adaptrar till babyskyddet, mugghållare och ett parasoll. Jag längtar efter att vagnen ska komma, antagligen kommer den redan imorgon.

Bilder från den 7 mars (v 29)

Vagnen kom och det var väldigt roligt att sätta ihop den - så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0