se! det snöar!

Antagligen inget som kommer att ligga kvar, men idag kom i alla fall Sams första snö! Helt omedveten om spektaklet ligger han och eftermiddagsvilar just nu efter både sitt-träning, hoppgunga och dagens laddning i blöjan. Får se om han somnar eller om han bara tar igen sig lite.

Och medan bilderna i detta inlägg laddades upp har både snön smält bort och Sam bestämt sig för att inte vila men skrika...

Bildbevis på snön

Se inte så ledsen ut, det ska ju vara roligt att sitt-träna!

Det är inte lätt att fånga bra (=skarpa) bilder i hoppgungan, det går snabbt nämligen

Vi idag

Kommentarer
Postat av: Martina

Fina bilder på en go Sam, dock inte kul med snö här har det varit blåst och regn... så vi har inte varit ute idag, annars så vill jag ut varje dag för att få friskluft! Jag har ett litet önskemål om att få se bilder från ert hem, är nyfiken på era vita soffor som jag ser i bakgrunden! Jag håller med jag provsatt Sthlm soffan och den var ej så skön!

2009-11-04 @ 19:45:28
Postat av: Sams farmor

Puss på er båda två. Längtar efter er!

2009-11-04 @ 20:08:42
Postat av: Lina

Han såg allt lite bekymrad ut av att sitta, men han fattar nog snart att det är roligt :-)



Noel väntade tills du hann en bit bort sen började han prata om Sam igen ;-) Hoppas att vi kan ses i helgen så Noel får se Sam live, inte bara på kort!

2009-11-04 @ 21:29:38
Postat av: Josefin

Martina: Kan absolut fixa lite bilder, är det just soffan du vill se eller vill du se mer? Jag kan göra ett litet "hemma hos"-inlägg, kan vara kul att föreviga hur vi har det just nu.

Lena: Vi får väl se när vi ses nästa gång, blir det inte förrän jul? Låter lite långt bort.

Lina: Jag hörde det bakom hyllorna, så gullig han är! Vi vill gärna ses, om det inte blir till helgen måste det bli SNART!

2009-11-05 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0