fettisdagen

Vi träffades hemma hos oss och åt semlor förra veckan på fettisdagen och då passade vi på att försöka ta en ny soffbild. Den förra blev ju så bra. Barnen var ungefär fyra månader, de kunde knappt sitta utan vi fick pallra upp dem mot varandra och alla lyckades vara på rätt så bra humör... Såhär såg det ut då:

Den här gången fick vi passa så att de inte ramlade ner och de var inte alls lika nöjda med att bara bli placerade sådär. Såhär såg det ut nu...

Dexter, Ove, Lily, Alexander, Antonia, Sam. Albin saknas på bilden.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha helt UNDERBART! Jag bara ler, blir så glad av att se såna bilder... Gud vad dem har växt och Sam han är nästan den enda som är glad på bilden!



Tack snälla för trapptipset, SÅ SNYGG TRAPPA!

2010-02-23 @ 21:32:25
Postat av: Josefin

Ja, visst är trappan snygg!

Eftersom det är min blogg förbehöll jag mig rätten att välja en av bilderna där Sam såg gladast ut :)

2010-02-25 @ 09:55:46
Postat av: Emelie

Haha så gulligt! Inte lätt att få med alla på en gång och att de ska vara glada och nöjda.



Japp, det är en likdan kanin med ett hjärta på magen. Sam har en stor filt som favorit istället, men kaninen sitter fint i sängen i all fall.

Kram

2010-03-16 @ 21:36:28
URL: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0