24 oktober 2008

Vi är tillbaka från en helt underbar vecka i New York fylld med sightseeing och shopping.

Jag är rätt trött och det som är jobbigast just nu är att jag har miljoner finnar. Försöker hitta nånstans när de "ska" försvinna men tydligen kan de vara kvar hela graviditeten, känns INTE kul. Det är mycket smink som gäller nu. Sista morgonen på hotellrummet hände något sjukt - jag kräktes. Bara sådär. Blev jätteillamående på en sekund och kräktes. Jag vet att jag är lyckligt lottad att det inte hänt tidigare och jag blev helt förtvivlad och såg framför mig att jag skulle vara tvungen att kräkas på flygplanstoaletten eller i passkontrollen. Än så länge har det inte hänt igen i alla fall...

Börjar känna mig tjock. Än så länge ser jag verkligen bara tjock ut, inte alls gravid. Jag går in i vecka 11 på söndag, det känns bra.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0