bästa barnvakten

I lördags var vi på fest, jag och Jonas, för första gången sen Sam föddes. Elin var barnvakt och allt gick jättebra. Det kändes så skönt att hans "fas" verkade ha vänt innan lördagen, annars vet jag ärligt talat inte om vi hade kunnat slappna av och gått. Självklart hade vi en del telefonkontakt under kvällen. När vi kom hem på natten hade han vaknat och låg i sängen och åt ur flaskan och var så himla söt att vi kände att vi hade världens bästa och gulligaste son.

Tack gulliga Elin för att du tog så bra hand om Sam. Vi känner oss fullständigt trygga med att lämna honom till dig!

Sam och Elin

Jag är fixad och piffad inför kvällens fest. Det var roligt att ta på sig fina kläder, sminka sig och fixa håret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, det var så mysigt och skoj. Det gör vi gärna om Sam och jag. Kramar till er!

2009-08-18 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0