mönsterbebis

Jag har haft en mysig lunchdejt med Carina idag. Jag tror att Sam kände på sig att vi behövde lite vuxentid så han sov hela tiden. Nu börjar han röra på sig här vi vagnen och jag gör mig beredd på att han vaknar snart. Vi tränade med framgång på att ligga på mage på förmiddagen och det gick faktiskt bra. Jag hjälpte honom lite att hålla upp huvudet och då tyckte han att det var ganska roligt så nu blir det hårdträning flera gånger om dagen. Han har ju lite platt huvud och det vill vi motverka.

Favorit i repris. Sam uppochner någongång i juni.

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken fin blogg du har!

Håller med att ni har en mönsterbebis, inte så konstigt med sådana underbara föräldrar!

2009-08-18 @ 21:56:10
Postat av: Josefin

Tack Carina :) Nu hoppas jag att ni också skaffar blogg så att vi kan följa ert äventyr i Madrid! Kram

2009-08-19 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0