en glad kille

Sam och Josefin vaccinerade sig för någon vecka sen. Efter det var inte Sam sig riktigt lik. Han sov inget och allt var liksom upp och ner. De senaste 4 dagarna har han dock levtt  upp till sitt rykte (han är känd som den där glada killen härute i Lindö). Han har varit helt underbar. Så fort han har varit vaken har han pratat och skrattat. Han har dessutom fått dille på det här med att sitta. Han älskar det. De senaste dagarna har det gått så snabbt så nu kan man nästan lämna honom utan uppsikt. Han ramlar liksom inte ihop. Josefin var i Stockholm i helgen och jag och Sam hade mycket kvalitetstid. Längtar lite till jag får börja vara hemma.

Han har hittat tillbaka till sin första leksak också. En nygammal favorit.

Lägger även in en bild när Sam insisterade på att han skulle ha på sig Josefins fuskpälskrage. Vi har så svårt att säga nej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Världens sötaste! Passar utmärkt i päls dessutom. Kramar till familjen!

2009-12-15 @ 22:07:29
Postat av: martina

Skönt att Sam är sig själv igen. Och måste säga roligt att du Josefins kille bloggar. Inez pappa brukar tycka det är roligare att vara själv med henne än när jag är med, för jag kan visst vara lite tjatig...

2009-12-16 @ 15:47:08
Postat av: Farmor Lena

Varför skulle inte Sam få mysa i härlig fuskpäls, när mamma gör det....Så gulligt sött fotot blev.

När Jonas planerar du för vara hemma med Sam?

2009-12-16 @ 19:34:43
Postat av: Jonas

Martina: Jag har bloggat förut...det är bara att leta efter de inläggen som är lite roligare än de andra:-)

Mamma: Jag börjar med varje onsdag med start den 13. Det kommer att bli roligt.

2009-12-16 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0