glad fast vaccinerad just nu

I tisdags köade jag och Veronica för att få vaccinera oss. Vi var där i god tid och det gick väldigt snabbt och smidigt att få vaccinet. När jag var framme frågade jag och de kunde vaccinera Sam också och det gick bra så halvsovandes i vagnen fick jag dra ner byxorna på honom så att han skulle få sin spruta i låret. Sprutan gjorde ju inte särskilt ont så knappt en tår fälldes. Jag har fått lite ont i armen efteråt och igår hade jag ont i ryggen men annars verkar det lugnt. Sam däremot verkar reagera lite och igår tyckte jag att han hade lite förhöjd temperatur. Han var så himla glad och nöjd innan och nu är han ganska gnällig så något är det. Det är ju skönt att veta att det snart går över i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Hoppas han redan är piggare och gladare.

2009-12-03 @ 16:21:36
Postat av: martina

Så Sam är vaccinerad nu, vi fick en ny tid till Inez nästa vecka... jag tycker det är lite jobbigt!

2009-12-03 @ 21:10:41
Postat av: IreneL

Vad skönt att ni har fått vacinerat er! Här var det slut när jag gick dit...så jag får försöka en annan dag! Kram! / Irene

2009-12-03 @ 22:23:43
URL: http://blomster-irene.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja nu är Sam vaccinerad, tyvärr har han feber idag. Vaccinet tog slut här också men vi hann!

2009-12-04 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0