promenad i duggregnet och 30 år

Vi är nyss hemkomna efter en promenad i det höstiga vädret. Det är ganska varmt ute men det regnade lite. Det blev en låång, härlig promenad med Veronica och Antonia. Riktigt skönt att komma ut när vi för övrigt har en riktig hemmadag.

Idag är Jonas 30-årsdag, GRATTIS! Nu är vi båda 30. Jag och Sam firade honom igår istället för idag är han på konferens med jobbet. Igår var även min och Jonas familj här och fikade.

På kvällen igår var Sam riktigt trött och när han det började närma sig läggdags var han riktigt ledsen. Vi försökte hålla honom vaken lite till för att inte rutinerna skulle bli helt galna tills vi kom på att det ju var vintertid och han borde sovit för länge sen. Stackars liten, han kunde inte komma till ro alls utan fick somna skumpandes i min famn...



Kommentarer
Postat av: Martina

Min sambo fyller också snart 30, gav du något bra i present? Jag tycker det är så svårt att hitta på något.

2009-10-26 @ 18:35:13
Postat av: Josefin

Jonas fick kläder för det var det han verkligen behövde. Byxor, två skjortor och två tröjor. Jag var osäker på alla plagg jag köpte men allt passade och gillades - hurra! Annars känns det svårt med 30-årspresent, man vill ju liksom att det ska vara nåt extra speciellt. Klocka brukar vara populärt.

2009-10-26 @ 19:14:39
Postat av: Martina

Klocka var faktiskt ett bra förslag, jag har varit inne på videokamera, vipp tunna, mateusfat och eams stol hmr... men klocka känns mer personligt! Nu får det stanna här så han inte tjuvläser min blogg ;) men en klocka ska jag kolla upp direkt fast jag hade gärna sett lite snygga prylar i hemmet =)

2009-10-27 @ 19:19:26
Postat av: Josefin

Vilka härliga inredningssaker du funderat på, och videokameran förstås, men som du säger så kanske klocka känns lite mer personligt. Jag kan rekommendera Calvin Kleins klockor som är riktigt prisvärda och stilrena, Jonas har två stycken och gillar dem massor.

2009-10-28 @ 09:15:10
URL: http://erikssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Martina

Josefin idag ska jag in en sväng till stan och just spana in calvin klein klockor, tack snälla du! Det är ju även snart farsdag så tänkte kanske ge en svartvit canvastavla på Inez... vad ska Sam ge?!

2009-10-29 @ 08:47:39
Postat av: Josefin

Just det! De ska ju ge en present på fars dag! Det måste jag och Sam ta ett snack om snarast känner jag, så att han inte glömmer det :) Hoppas att du hittar en klocka som passar!

2009-10-29 @ 10:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0