en vecka

I ungefär en vecka har vi haft det fantastiskt jobbigt. Förra helgen var hemsk men sedan började veckan lite, lite lugnare och idag har det eskalerat igen. Sam har inte vilat mer än någon kvart åt gången sedan vi gick upp ganska tidigt i morse. Jag lyckades äta lunch mellan några av alla skrik och ungefär klockan tre fick hade han en liten, liten glad stund i babysittern och då passade jag på att duscha. Jag trodde att han skulle hinna lugna ner sig och somna när Jonas kom hem men inte förrän NU sover han natt (peppar, peppar). Det jobbigaste är att han är så ledsen, så ledsen. Det skär i mammahjärtat. Såhär var den här dagen, imorgon är en ny dag.

Klart att jag helst skriver om glada saker i bloggen och lägger in bilder på en glad bebis, men jag skriver för att minnas hur det var och jag vill såklart även minnas denna del.

Kommentarer
Postat av: IreneL

Det är klart att du ska skriva om hur ni har det. Så är det ju att ha småbarn...mycket härligt men också mycket jobbigt!!! Hoppas att ni får det lite lugnare nu i helgen! Ha det bra nu! / Irene

2009-08-15 @ 11:03:46
URL: http://blomster.tradgardsblogg.se/
Postat av: Malin

Upp och ner, ner och upp - så går småttingarnas humör. Ena sekunden är humöret på topp och andra sekunden i botten - utan att något speciellt har hänt. Tyvärr bara att gilla läget ett tag framöver, men som tur är är det de glada stunderna som man kommer ihåg mest och de blir bara fler och fler. Kram kram

2009-08-15 @ 11:48:11
URL: http://sparkiboll.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Tack för uppmuntran! Kram

2009-08-15 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0