fredag

Jonas har jobbat hemifrån och jag och Sam satt i soffan och myste hela förmiddagen. Framåt eftermiddagen tänkte vi gå på stan en sväng och vi märker att det inte riktigt går att planera vad man ska göra. Det tog nog nästan två timmar att ge sig iväg från att vi hade bestämt oss för att åka. Sam blev hungrig och åt ovanligt länge, sen bajsade han såklart och kräktes ner Jonas tröja. När vi trodde att vi skulle kunna åka blev han helt förtvivlad och vi sa att han KAN inte vara hungrig, för SÅ mycket som han åt kan han inte kräkts upp, men jodå! Han åt och åt och till slut kunde vi åka. När vi kom ner på stan var jag så trött så det blev ingen vidare shoppingrunda i alla fall. Jonas köpte dock ett tv-spel och jag lyckades införskaffa mig en bikini i lite större storlek än normalt.

Sam tappade sin navelsträngsstump idag och han har utforskat lite nya ljud. Han knorrar och stönar och har sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0