17 september 2008

Jag var irriterad över att mensen inte kom trots starka symptom: grinig, lite ont i magen och allmänt trött. Började misstänka att något var lite lurt eftersom jag fem dagar innan beräknad mens hade haft en brun flytning. En möjlighet var att mensen hade knasat sig och nu var sen och helt ur balans, en annan var såklart att jag var gravid. Jag köpte ett test tre dagar efter beräknad mens och testade när jag kom hem på kvällen. Det blev ett starkt plus med en gång. Jag sprang ut och visade Jonas och vi visste inte riktigt hur vi skulle reagera. Kramas och pussas såklart och kanske bli sådär romantiska och söta. Vi hoppade omkring och visste inte riktigt hur vi skulle vara och jag sa att vi inte fick bli för exalterade, om det inte går vägen. Men vi konstaterade - vi FUNKAR, VI funkar. DET är underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0