25 september 2008

Igår var jag tröttare igen efter att ha haft en ganska pigg vecka. Somnade till och med efter jobbet och det är inte ofta jag göra nuförtiden. Idag kände jag mig andfådd på jobbet och jag börjar oroa mig för att jag ska börja må illa. Det är visserligen onödigt av mig att oroa mig i onödan. Mina nya snygga jeans med vida ben (som jag egentligen köpte en lite för liten storlek på eftersom jag tänkte gå ner i vikt) börjar spänna i midjan eftersom jag är lite svullen om magen. Har ätit vitaminer (multivitamin för gravida och ammande) sedan i måndags.

Igår läste jag lite i "Ett barn blir till" och där finns det bilder på hur bebisen ser ut väldigt tidigt i graviditeten. Jag tror att min bebis är 3*7+4 dagar = 25 dagar och snart ser den ut som en riktig liten bebis i miniatyr :)

Fick papper från mvc idag med frågor jag ska svara på innan inskrivningen (som det känns som en hel evighet till). Om två veckor är det vul. Hoppas att allt går bra! Jag försöker att inte oroa mig för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0