velourmannen?

Josefin var på kurs i Falköping i torsdags. Jag fick tillfälle att börja mitt nya liv. Prova på att vara pappaledig. I inlägget tidigare berättade jag om en dockteater som Josefin går in i för liv och lust. Det är tydligen meningen att Sam också ska tycka det är hysteriskt med flörtkulor. Iaf....det blir vääldigt mycket sådant för min son. Det är babysim med mammor som sjunger söta sånger, det är babysång där man sjunger ännu sötare sånger, det är rosa hemmagym och virkning. Kort sagt så får han väligt mycket ensidiga influenser. Nu när jag och Sam hade en hel dag med far och son tid så gjorde vi lite andra grejer. För att starta dagen så fick han fick två majskrokar redan vid frukost.

Vi avrundade förmiddagen med att kolla på lite hockey för att sedan ta en sväng till platinumcars.se. Sam var dock mer fascinerad av alla speglar i hallen än de Ferraris som pappa suktade efter. På bilden gör han iaf sin bilmin.


Kommentarer
Postat av: martina

Det låter som ni har det bra, fler pappor borde vara hemma! Inez pappa är lite sugen på att vara hemma måndagar efter jul, bara lite svårt för mig att komma in i jobbet en dag i veckan... men då hade dem nog suttit framför tvin och kollat på sport!

2009-11-23 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0