torsdag morgon

Idag kör vi en hemmadag tror jag. Vi har gjort något varje dag denna vecka och det har varit väldigt trevligt men nu känner jag att vi behöver vara hemma lite. Det behöver städas här hemma, det är svårt att hinna med det på samma sätt som tidigare. Jag tvättar just nu däcken på vagnen efter att ha rullat den på Promenaden igår, vilken gegga den blir av lindlöven på hösten! Vi var och hälsade på Anna och Oskar tillsammans med Veronica och Antonia igår, kul! På kvällen red jag igen och det är verkligen riktigt roligt! Igår fick vi jobba med tempoväxlingar, vilket tydligen är att man har olika tempo inom samma gångart.

Sam sover sin förmiddagslur redan och här kommer ett par bilder från imorse.

Sötisen alleles nyss

Handen KAN inte lämna munnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0