han badade!

Så var det fredag igen och äntligen dags för babysimmet. Denna gång peppade vi massor innan och jag var riktigt nervös för att det inte skulle gå vägen, men oj så bra det gick! Vi gick upp tidigt i morse, jag och Sam, och han fick somna om och sova en bra stund innan det var dags att åka iväg. Jag tog med liggdelen in i omklädningsrummet och bytte till badbyxor på honom i den och sen fick liggdelen även följa med in till bassängen. Han var väldigt nöjd och glad innan och väl nere i badet fortsatte han vara nöjd. Det märktes att han var ganska trött för han hade minst en hand inne i munnen nästan hela tiden och han gnällde lite när vi tränade att ligga på mage i vattnet men han höll ut och såg ut att trivas! När vi bytte om efteråt fick han nog och bröt ihop men det släppte så snart han var nerbäddad i vagnen sedan. Nu har vi en trött kille som ligger och sover här. Jag har en känsla av att han kommer att sova lääänge idag... Nästa vecka ska Jonas få vara med och kika lite från kanten, hoppas att han kan ta lite kort då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0