tisdag

Det känns som att det är höst ute idag, det har regnat och det tokblåser. Känns nästan som att stora björken utanför ska vika sig dubbel. Ganska härligt med höstväder men jag hoppas inte att de vackra, soliga dagarna är över. Jag kände mig inte som någon förnuftig mamma idag när det regnade på väg hem från babysången, de andra mammorna hade regnjackor medan jag hade min vanliga korta skinnjacka. Jag hade regnskydd på vagnen i alla fall!

Babysången, ja! Det gick väldigt bra idag. Jag trodde att Sam skulle sova sig igenom allt igen eftersom han varit uppe sen halv åtta (babysången börjar halv tio). Han somnade till i vagnen precis innan vi kom fram men vaknade igen och var uppe och på ganska bra humör hela sången. Det har aldrig hänt förut, de andra gångerna har han inte ens orkat hålla ut till tredje sången. Härligt att få ha en bebis i famnen för en gångs skull när man är på babysång, har känts lite fånigt innan... Nu vilar han i vagnen igen och vi hoppas på en lugn kväll utan skrikfest här hemma.


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha det där låter ju nästan som min dag, fast vi var på babygympa och när vi gick hem så spöregnade det... Skönt att Sam diggade sångstunden idag, man vet ju aldrig vilket humör dem är på!

2009-09-22 @ 20:42:46
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0