sista?

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om att Sam slutat amma. Efter att ha trappat ner rejält den senaste månaden har han ganska länge bara ätit på morgonen när jag tar in honom till vår säng, men det har han verkat tyckt var mysigt och jag trodde nog att han skulle fortsätta ett tag. I förrgår var det dock stopp! Han bet mig det första han gjorde, knep sen igen munnen och började gråta. Jag erbjöd honom att äta på eftermiddagen och igår morse men samma sak då. Imorse ville han dock ha igen så vi får väl se om det var allra sista gången eller om vi hänger i ett tag till... Time will tell...

Annat var det här... Då var amning det enda viktiga som existerade i hans lilla värld...

Kommentarer
Postat av: Martina

AJ det gör så ont när dem bits... jag tycker det är otroligt skönt att jag slutat amma. Fast det var en konstig känsla för det var lite mysigt! Tänk att jag tyckte det var mysigt, jag tyckte nämligen det var hemskt i början...

2010-02-23 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0